Welke service biedt MSN?

 

 

- Helpdesk 

- Reparatie

- Garantiebeoordeling

- Distributie

- Onderdelenlevering

- Administratie

- Rework

- Refurbish 

 

 

Helpdesk

 

Onze helpdeskmedewerkers kunnen op een uiterst professionele wijze uw klanten te woord staan. Door een goede opleiding en continue bijscholing van onze mede-werkers streven wij er naar om uw klant direct een passend antwoord te geven.

 

 

Reparatie

 

Op onze eigen reparatieafdeling kunnen wij zowel elektrisch als benzine aangedreven machines repareren. Onze monteurs beschikken over de juiste kennis, opleidingen en ervaring. Dit garandeert dat MSN binnen een afgesproken tijdsbestek de reparatie uitvoert en een goed werkende machine aflevert bij uw klant.

 

Wij repareren o.a.:

- Elektrisch handgereedschap

- Tuinmachines (elektrisch en benzine aangedreven motoren)

- Pneumatische apparaten

- Stationaire machines

- Etc.

 

 

Garantiebeoordeling

Om een juiste beoordeling te kunnen maken betreffende de garantie moet uw servicepartner goed op de hoogte zijn van uw garantievoorwaarden en de daarop van toepassing zijnde wet- en regelgeving. MSN heeft deze kennis in huis en kan op de juiste wijze de garantievoorwaarden toepassen. Met een goed onderbouwd verhaal kunnen wij uw klant uitleggen waarom iets wel of niet onder de garantie valt.

 

Distributie

Als onze opdrachtgever wenst dat het apparaat bij de klant thuis of in de winkel afgehaald moet worden, is dat voor ons geen probleem. Door het inzetten van onze vaste transportbedrijven zijn wij uiterst flexibel. Een klant kan via onze helpdesk of website een reparatie aanmelden, vervolgens maken wij een afhaalopdracht en het defecte artikel wordt binnen de gewenste termijn afgehaald. Bij aankomst wordt het artikel ingescand en voorzien van een barcode. Op deze manier is het artikel in het gehele traject te volgen. Is het artikel na reparatie klaar voor verzending dan zorgen wij dat het weer op de juiste locatie wordt afgeleverd.

 

Onderdelenlevering

Ons eigen onderdelenmagazijn is ruismchoots voorzien van de juiste onderdelen. Dit voorkomt het wachten op onderdelenleveringen van fabrikanten.

 

 

Administratie

Alle binnengekomen goederen en alle uitgevoerde werkzaamheden worden direct in ons systeem ingeboekt. Door ons volledig geautomatiseerde systeem ontvangt onze opdrachtgever elke nacht een update van de totale After Sales. Als een opdrachtgever wenst dat de onderdelen rechtstreeks naar de eindverbruiker worden gefactureerd, is dat bij ons ook mogelijk.

 

Rework 

Als het uitvalspercentage te hoog is, heeft dat niet alleen een nadelig effect op de kosten maar ook op de klanttevredenheid. Wij kunnen in dat geval een passende oplossing aanbieden en vervolgens de artikelen reworken. Door de flexibele inzet van ons technisch personeel kunnen wij in een zeer kort tijdbestek een groot aantal artikelen reworken. Als voorbeeld: Een opdrachtgever had een probleem met 11.000 artikelen. MSN heeft daar een oplossing voor aangedragen en deze ook toegepast. Er moesten 8 bouten worden vervangen. Wij hadden de capaciteit om 800 machines per dag te verwerken en konden zo het probleem binnen twee weken oplossen.

 

Refurbish

Als een defect artikel binnen de vooraf gestelde garantietermijn weer terug komt, wordt dit artikel gerepareerd of vervangen. Als het vervangen moet worden, dan wordt er doorgaans een nieuw exemplaar naar de consument gestuurd. MSN kan van defecte retouren weer zoveel mogelijk goed werkende en nieuw uitziende artikelen maken. Deze artikelen kunnen dan gebruikt worden als omruilartikel. Onze opdrachtgevers hoeven door deze werkwijze geen nieuw exemplaar naar de consument te sturen.